Blogroll

This is default featured slide 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

Showing posts with label happy. Show all posts
Showing posts with label happy. Show all posts

Friday, October 22, 2010

Aku suka hari jumaat..sebabnya??


  • boleh online lama-lama
  • kemas bilik yang bersepah..ya, hari jumaat la waktu aku nak kemas bilik betul-betul
  • tengok movie(tv3-tv2)..haha, siap mention tv lagi.
  • bergolek-golek atas katil
  • susun nota..tapi tak baca lagi sebab pujuk hati ari sabtu dan ahad kan ada..hehe
  • tidor lambat--->bangun pun lambat
teruk kan aku..huhu. masa ni la nak release tension. Tapi yang tak bestnya nanti bila dah hari ahad aku akan kelam kabut sebab hari isnin selalunya ada test. Yup, kat sini tiap-tiap minggu ada assestment. Kalau rasa nak darah cepat naik silalah la amik kos aku..huhu




















Yup,ni adalah keadaan meja aku yg bersepah