Home
Fatih Mustapa
Blogroll
Home
Press
Categories
30 Days Challenges for Bloggers
hantu
happy
Luahan Hati
M
poyo
seram
Sharing is caring
studi
terkezut
Tukang Taip
Blog Archive
►
2016
(2)
►
July
(2)
►
2015
(2)
►
March
(1)
►
February
(1)
►
2014
(2)
►
March
(2)
►
2013
(21)
►
September
(1)
►
May
(2)
►
April
(3)
►
March
(3)
►
February
(3)
►
January
(9)
▼
2012
(94)
►
December
(5)
►
November
(8)
►
October
(3)
►
September
(1)
►
August
(2)
►
July
(3)
►
June
(6)
►
May
(6)
►
April
(13)
►
March
(18)
▼
February
(10)
Faith.
Mamai
Super duper ceria dan bahagia.
Nasib baik.
Jujur
Balik oii!
Fakta vs Realti
Aku tak paham.
Syukur.
Too Fast.
►
January
(19)
►
2011
(198)
►
December
(26)
►
November
(8)
►
October
(7)
►
September
(16)
►
August
(2)
►
July
(18)
►
June
(33)
►
May
(10)
►
April
(21)
►
March
(22)
►
February
(10)
►
January
(25)
►
2010
(90)
►
December
(47)
►
November
(35)
►
October
(8)
Powered by
Blogger
.
top social
top navigation
About me
LinkWithin
budak tengah berjoget
Pages
Home
Tentang Aku
My Pet
My guinea pig stories
0thers
They are awesome!
Monday, February 6, 2012
Home
» » Fakta vs Realti
Fakta vs Realti
By
Fatihah Mustapa
10:29 PM
1 comment
Apemacam, boleh jadi mak budak tak? muahaha.
Fail.
Aku memang suka budak2, tapi budak2 tak suka aku.*sigh
Orang dah tak suka buat apa nak paksa. Haha
Bye.
Email This
BlogThis!
Share to X
Share to Facebook
← Newer Post
Older Post →
Home
1 Orang Macho komen:
Pha Is
said...
dah boleh buat cover kotak "ubat batuk cap ibu dan anak" dah.. hehehe...
February 7, 2012 at 9:56 AM
Post a Comment
recent posts
Popular
Tags
Blog Archives
BLOGGER GEGARKAN 'U
Hah, kebelakangan ni aku Nampak macam banyak je segment kenal antara u ni. Tak leh jadi, maka aku dengan menganggukkan kepala macam orang je...
BLOGGER IN DA HOUSE : KHAS BUAT BLOGGER BARU
Salam. haha..entry yang dimulakan dengan gelak sambil tutup mulut. Tadi jalan-jalan ke blog encik Ben, nampak entry tersebut terus decide na...
Update ke book fair PWTC.
Assalamualaikum. Hari jumaat yang lepas, aku telah dipaksa ke book fair pwtc. Ecece, ayat nak dramatic. Tak delah dipaksa, rela je I ikut...
25 things about me.
Assalam ualaikum. 5 pagi. Aku telah di tag beberapa hari yang lepas oleh cik suria untuk entry ni. Dah beberapa hari baru se...
SAYA SUKA BLOG AWAK LA !
Salam Yaa, aku join aktiviti encik Ben lagi! Sila tepuk tangan untuk aku sebab join dalam kesempitan waktu ni. Nak marah pun boleh gak..hehe...
Kalau setiap hari seperti hari ini..x)
Assalamualaikum. 1.49 pagi waktu entry ditaip. Aku cadang tak nak tido, sebab nak studi sampai ke pagi untuk test esok( mungkin ). Hari ini ...
Diskriminasi kepada wanita cantik dan wanita tidak cantik. Wah, ini tidak adil!!!
Aku terjumpa artikel ni waktu blogwalking, Tiba2 rasa tak puas hati. Angkat senapang sekarang. tembak!!! Kalau perempuan cantik pendiam lela...
A responsible Ucop.
Eh, ada kerusi kat sini. Hmm…nak buat apa dengan kerusi ni? Nak buat apa lagi?Kita duduklah! Opppss.. Omg mama marah na...
Kerja sekolah yang bombastik!;p
Kepada para guru mahupun bakal guru di luar sana , sila siapkan diri anda menghadapi homework yang kreatif ini!! hahahaha...cis. Pandai ko e...
Adik aku yang sudah kurus...JELES!!!
Hai geng. Aku menaip dari Kedah. Dalam keterpaksaan aku sudah pun sampai sini. Tapi aku tak nak cerita pasal tu. Malam ni aku nak bercerita ...
Labels
30 Days Challenges for Bloggers
hantu
happy
Luahan Hati
M
poyo
seram
Sharing is caring
studi
terkezut
Blog Archive
►
2016
(2)
►
July
(2)
►
2015
(2)
►
March
(1)
►
February
(1)
►
2014
(2)
►
March
(2)
►
2013
(21)
►
September
(1)
►
May
(2)
►
April
(3)
►
March
(3)
►
February
(3)
►
January
(9)
▼
2012
(94)
►
December
(5)
►
November
(8)
►
October
(3)
►
September
(1)
►
August
(2)
►
July
(3)
►
June
(6)
►
May
(6)
►
April
(13)
►
March
(18)
▼
February
(10)
Faith.
Mamai
Super duper ceria dan bahagia.
Nasib baik.
Jujur
Balik oii!
Fakta vs Realti
Aku tak paham.
Syukur.
Too Fast.
►
January
(19)
►
2011
(198)
►
December
(26)
►
November
(8)
►
October
(7)
►
September
(16)
►
August
(2)
►
July
(18)
►
June
(33)
►
May
(10)
►
April
(21)
►
March
(22)
►
February
(10)
►
January
(25)
►
2010
(90)
►
December
(47)
►
November
(35)
►
October
(8)
BTemplates.com
1 Orang Macho komen:
dah boleh buat cover kotak "ubat batuk cap ibu dan anak" dah.. hehehe...
Post a Comment