Education? Sangat penting okeh. fullstop. Tanyalah parents mana pun, pasti nak anak diorang belajar pandai-pandai, sampai kl tower.
Eh, silap...sampai menara gading.
Mak aku pun selalu sebat punggung aku dulu kalau tiba-tiba buat perangai comel
malas pegi sekolah waktu kecik-kecik dulu.
Dengan education, korang dapat duit
Dengan education korang dapat respect
Dengan education korang kerja hebat
Dengan education korang dapat saham tinggi jadi calon menantu
Dengan education korang kenal Allah
Dengan education korang boleh bezakan baik buruk
Dengan education korang kenal boleh ubah nasib keluarga
Dengan education jugak lah korang boleh berbakti
Okeh, itu sahaja..daa~~
Apa yang aku merepek nih??
Aiseh, sila refer entry ini untuk memahami..x)











