Blogroll

Sunday, October 31, 2010

Area 8 plak..

Jam 3.30 pagi. Huh, aku baru bangun pukul 1 tadi, dan panik kerana nota-nota yang belum dibaca. Tapi sekarang aku dah blurr, seakan-akan aku masuk dunia yang penuh dengan kabus. haha..sila abaikan.
Semua housemate aku dah tido, kepenatan menelaah note, dan aku baru nak bangun..thumbs up!!(T_T)



Barisan nota yg belum dibaca. Ini baru separuh dari note yang ada.


Laptop yang sedia menemani. Dati, aku guna gambar ko edit tu buat wallpaper, ko tak kisah kan?Hehe..



Dan ini wajib untuk memastikan mata tak terkatup macam kena letak gam..


Sadis betul aku rasa. Lagi berapa jam nak pukul 8? Ok, sila jangan bagi tau aku.
Tiap kali exam aku macam ni. No wonder la markah aku mcm what the......
eh eh, jangan mencarut.. U deserve it!!
Sila berubah untuk final, wahai Cik fatihah..ecece, rasa ayu bila sebut nama sendiri cam tu.. hahaha..
Dah la, nak sambung baca..kali ni guna area 8=voluntary scanning of eye. Aku nak scan je note yang ada, tak larat dah ni..phew..


0 Orang Macho komen: