Blogroll

Wednesday, January 12, 2011

BLOGGER GEGARKAN 'U

Hah, kebelakangan ni aku Nampak macam banyak je segment kenal antara u ni. Tak leh jadi, maka aku dengan menganggukkan kepala macam orang jepun pun nak join jugak!!

Maklumat lanjut klik sini eh.

Soalan yang perlu dijawap adalah seperti berikut. MySpace


1.Belajar mana ? Jurusan ? Tahun ?

Aku belajar di UPM, a.k.a universiti paling mahal. Eh tak lah, tipu je..ngeee. A.k.a Universiti Putra Malaysia. Jurusan perubatan, dan dalam tahun ke-2.

2.Asal mana ? Umur ?

Berasal dari Bidor, Perak. Kalau korang tak tahu Bidor kat mana aku sekeh kepala. Hehe... Umur 21 tahun, yeaah, dah dewasa sebab boleh mengundi...;p

3.Kenapa amik jurusan itu ?

Soalan cepumas ni. Kalau tanya kat mana budak2 medic pun. Diorang akan bagi jawapan skema macam ni,”kerana saya mahu membantu insan yang dalam kesusahan”. Well, jawapan aku pun macam tu jugak. Cuma tambah aku memang minat gila dengan darah(macam vampire)...haha, tipu je.;p

4. Cita cita .. peewwittt ..

Tak paham kenapa encik ben letak perkataan peewit...hehe.

Cita2 aku nak jadi doktor dalam masa 3 ½ tahun lagi, dan mahu bukak klinik sendiri satu hari nanti..insyaallah. Doakan lah ye..nanti saya bagi diskaun baek punya.;p

Daa~~

39 Orang Macho komen:

yatie's EPISODE said...

wahh.. universiti paling mahal.. hehe.
gud luck yee. (:
btw, i follow u. . (=

Cik Mimie said...

huhuhu...dtg dr blog bro ben..
salam kenal..i follow u..^_^

Ammar said...

Yes..dah jumpa dah Doktor.. Nanti boleh ar rawatan free kan? untuk member2 blogger

Fatihah said...

yatie's EPISODE

waa..thanks okeh. nak gi terjah blog anda. x)

Fatihah said...

Cik Mimie

salam kenal juga..thanks okeh, saya terjah blog anda..x)

Fatihah said...

AMMAR YASIR

hahaha...boleh saja. x)
salam kenal.

Cikgu Aini said...

G.Luck bakal Doktor nie!... Singgah sini.. Luv ur Blog dear.. so, kak pu3 follow terus and jom singgah blog akak

http://ainblogger.blogspot.com/2011/01/blogger-gegarkan-u.html

niesz said...

bakal doktor nie..hehe..

♥nyeto89♥ said...

salam kenal miss doctor :)

Fatihah said...

puteri cahaya

thanks akak pu3!!hehe...
saya terjah blog akak nanti okeh..x)

Fatihah said...

niesz

insyaallah...x)

Fatihah said...

♥yaya budak suka embun♥

salam kenal juga....x)

yayalya said...

salam singgah dr blog Abg Ben...
waaa bakal doctor!!
:) jemput dtg rumah ya

Unknown said...

salam, tahniah, kerana blog anda yg besh ni memdapat publisiti dr En Ben!!!

http://mazha-2010.blogspot.com/

AnakPakZohar said...

golek kat sini carik doktor... doktor2... kitew rasew nak demam lah... nak enjet... hehehehehehe



salam kenal via BA yaw..^^

ku izzati said...

hyep doc!!
nanti ku sakit jumpe kamu eh..

Ammar said...

Salam kenal....heheheh... betul ni dapat rawatan free? kalau betul nak buat surat hitam putih ni... nanti senang

Mr. Straw said...

saya tak sihat doktor!!

Fatihah said...

yayalya

thanks singgah...salam kenal juga..x)
nanti saya terjah blog kamu..

Fatihah said...

Abhamz

haha..thanks!!x)

Fatihah said...

yad'z

salam kenal juga...hahaha
betul ke nak enjet?meh sini saya bagi..;p

Fatihah said...

AMMAR YASIR

betul la..hitam putih?
nak buat merah biru pun boleh juga...;p

Fatihah said...

Syukri Hasshan

aah la..saya ada baca status kamu dalam fb..kamu demam eh?
dah makan ubat ke?

Mr. Straw said...

sudah sihat la doktor..tak smpt minta doktor tlg checkkn..hekhek!

Wardah alisya said...

kalau sakit2 boleh ngadu kat fatihah ni.mane taw, dapat ubt free ke?hehe

salam kenal dari alisya.follow u..

Nur Mudrikah said...

waa..bakal doktor. tahniah!

saya ada jugak member amek kos sama ng awk, tahun 2 jugak.. neway, all da best okeh. sy mmg taknak jadi doktor. sy nak jadi cikgu. so, ni dtg ziarah dr upsi;)

teha_sheweet said...

hai.. salam perkenalan dari saya student dari uitm.. hai hai..jom lah terjah blog saya..
http://worldteha.blogspot.com/

fara said...

amin.. mudah mudahan awak dapat apa yang awak mahukan..

btw salam kenalan..
and all da best yaa...

Fatihah said...

Syukri Hasshan

Alhamdulillah. pas mi jaga kesihatan baik2.

Fatihah said...

Alisya

hahaha...salam kenal juga!!
thanks okeh..
nak ubat free kena mintak kat encik farmasi..;p

Fatihah said...

Nur Mudrikah

kawan awak tu uni mana?mana tahu saya kenal..hehe
salam kenal.
cikgu lagi mulia dari doktor.

Fatihah said...

teha_sheweet

salam kenal juga..thanks!!!
nanti saya terjah..x)

Fatihah said...

fara

amin..thanks okeh..x)
salam kenal juga.

Kechik Itu Comel said...

study in same university.

UPM= Universiti Penuh Manusia..huhu

cik siska ^_^ said...

wahh,,upm,,senang tak nak msuk sane? sy pk after dip ni nk smbg sana..jom singgah belog sy juga,,hihi

Fatihah said...

Nour Akmal

oh, awak kat kolej mana?
universiti penuh manusia?hahaha..kelakar la..
tapi saya suka panggil universiti paling mahal..yuran dia mahal kot..x((bukan merungut...ngee)
salam kenal okeh..

Fatihah said...

cik siska ^_^

senang?saya rasa sama je kot dengan syarat nak masuk universiti lain.
hehe..jom la masuk sini, boleh kita kenal2..x)
okeh, sepantas kilat saya terjah blog awak okeh.
salam kenal..

Kechik Itu Comel said...

huhuhu..
dua2 blh diterima..

dok kolej serumpun..
fatihah k17 la kn..

salam perkenalan..
ade mse usha2 la blog http://kechik-molek.blogspot.com

Fatihah said...

Nour Akmal

aah, k17..hehe
baik, sepantas kilat saya terjah blog kamu.x)