Blogroll

Saturday, November 12, 2011

Pengakuan berani hidup!

Aku nak buat pengakuan. Ye, aku nak buat pengakuan dalam blog ni. Baik ko dengar betul2. 


Aku dah jatuh cinta.

Yee...CINTA.

I am in love. 

Seriously.

Dan aku nak bagi tahu satu dunia.



























Si Dia dari Jepun. Kami kenal melalui internet. Cinta internet la ni. Sebabkan kami jauh, dia suruh aku tengok video-video yang dia selalu post kat youtube. Bila aku tension studi, melayan video-video dari si dia membuatkan aku tersenyum bahagia sampai ke telinga. Tak jemu rasanya melihat aksi kelakar dari dia. Dia kacak, tapi sedikit pelik. Mukanya bulat, tapi itulah tarikan utama. Setiap hari rasa nak picit pipi dia yang gebu tu. Bila lah dapat ketemu agaknya? 





















Oh ya, nama dia Maru.













Dan dia seekor kucing.


Maru maru I love u...x)


Maru: I love u too, babeh.








Sekian, pengakuan dari aku. Hahaha.




Entah bila la dapat jumpa si Maru ni.*sigh.
 Bye.

7 Orang Macho komen:

pha is said...

mula2 aku ingatkan kpop, (standard budak2 pompuan zaman sekarang) hehehe

Miss Guinea said...

oh no..kpop bukan taste aku.
aku minat hidustan, wakaka.
serius ni.
;p

pha is said...

hindustan..??? hehehe.. sapa? shah rukh khan? amir khan? salman khan? heheh

Miss Guinea said...

aku tak la gila kat hero hindustan tu. semua aku layan je.

aku suka cerita dan hindustan ni. haha. mak aku kata aku buang tebiat minat hindustan ni. kalau kat rumah, ptg sabtu tu jangan harap la orang lain nak rebut tv dengan aku. haha. teruk betul.

pha is said...

Ptg td ko tngok x...? Hehheh

Miss Guinea said...

kalau kat kolej tak dapatlah den tengok... :(

Alisya said...

comelnye maru...geram nak cubit2..haha