Blogroll

Tuesday, February 28, 2012

Mamai

Aku tak tahu la apa yang tak kena dengan aku pagi ni, agaknya sebab bangun awal sangat dan masih mamai kot. Kerana aku dengan blurrnya menuang air panas ke dalam botol air nestea yang baru di beli ni. 

Habis kemek! (T_T)

'bijak' betul kau fatihah.




8 Orang Macho komen:

charmyiex said...

hihu hihu...cian botol kemek..baru beli lak tu..apa kes?

muezz@blaz said...

hahaha lawak
tp .......

.........cP~ said...

Adoih. Sah2 la kemek. Nak letak air panas sila guna thermos.

Miss Guinea said...

charmyiex
haha..tulah, sadis betul. baru pakai 2 hari kot botol tu. :(
tapi dah takde rezeki.

cp
tulah, saya 'bijak' sgt.. mcm ni la jadinya. haha

Bidadari Besi said...

Pehhh ! sadis t.t

Miss Guinea said...

muezz
haha..apa yg tapinya?

Miss Guinea said...

adik bidadari besi

tulah, sadis betul..huhu

Bidadari Besi said...

tadi dalam kelas pun berlaku sesuatu yang sangat sadis t.t