Blogroll

Thursday, November 29, 2012

Nomnomnomnom


 Model: Ucop Ventimiglia dan Chubby Cruise



Gerakan perlahan chubby dan ucop bila nampak rumput yang aku petik/cabut. Serbu!!! Kata mereka berdua.

Seluar penuh dengan cat. Ni masa cat rumah waktu cuti midsem lepas. Chubby makin chubby kan? :D

nomnomnom

nomnomnomnom

nomnomnom
*hahaha dah tak tahu nak letak caption apa. 

Bibir chubby cekci! 


And lastly, entry di taip dengan memakai shawl terbaru dan terhangat di pasaran. Sila dapatkan segera.

Muahahaha. kantoi katil penyidai loker berselerak!
 Macam mana nak jadi bini orang nih. (-_-')


Random gila entry nih. Dari budak 2 ekor tu nomnomnom ke bilik aku yang serabut. ;p

Bye.






6 Orang Macho komen:

pha is said...

okay, sudah mula menggunakan frasa "bini orang".. hehehe

ELeEa said...

Hehe...comel je entry nih...sukaaa...

Fatihah Mustapa said...

pha is
well, itu hanya secara general. kan dah masuk frasa umur mcm ni. huhu

ELeEa
thanks! :D

Bidadari Besi said...

GEMOKKNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
AHAAHA. Comell mereka berdua tu. Tapi Syaa ni jenis yang takut nak pegang kucing, arnab, hamster, dan semua binatang XD

man said...

comelnya dia punya..sila l8ah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

Fatihah Mustapa said...

syaa
eh adik takut ke? hahaha. tapi mereka comel la. fluffy gitu..

man
haha. thanks!