Blogroll

Friday, January 4, 2013

Cant sleep.

Assalamualaikum w.b.k

Sebenarnya tadi dah off laptop, baring atas katil sambil update twitter. *perlu ke?  :p

Tapi tak boleh tido pulak sebab aku makan lewat sangat. Makan burger ayam cheese pukul 1 tadi. Kesian perut terpaksa bekerja keras malam buta sebegini*usap2 perut. Aku lapar sangat, terpaksa maafkan diri sendiri. Serius habis minggu studi week tak terkejut kalau berat naik. Asyik lapar je bila belajar dengan bersungguh-sungguh. Eh? Haha

So sekarang bangun on laptop, letak buku DE dan KB kat tepi. Update blog. Cuma aku tak tau nak cerita apa.

Okay, untuk membuang masa (sebab aku bukan boleh studi time macam ni) sementara menunggu makanan selesai dihadamkan, aku nak merepek sebentar.

Paper MGM(Asas Keusahawanan) 8.30 pm tadi best giler. Walaupun pada awalnya aku dok merapu kat twitter yang aku allergic membaca segala nota yang tertera, tapi alhamdulillah soalan tak la susah sangat. :) Memang rezeki aku kot, sebab sebelum masuk dewan exam tadi aku ada bincang sekali lalu dengan soleh kemungkinan soalan-soalan yang keluar. Tak sangka bukak je kertas soalan, 80% apa yang aku target keluar! Hah memang senyum depan soalan tu. Hehe.. Memang sehabisan aku menggoreng, sampaikan 2 jam aku rasa 2 minit je. Sedar2 eh, dah habis masa. Saya banyak lagi idea nih! *:/

Apa pun, aku bersyukur sangat boleh jawab, sebab aku tahu yang aku tak beri perhatian sangat kat subjek MGM nih. Aku banyak revise subjek math je. Ye, aku pilih kasih. You can say that.

Bukan apa, bila studi math aku rasa rilek sikit. Sambil studi, sambil tengok Merlin. Ops kantoi. Hak hak.

Aku boleh straight buat calculation selama 3 jam tanpa henti, dibandingkan aku hanya mampu baca(hafal) selama 30 minit. Yup, minah ni memang giler mengira. :o

Aku rasa jam 4 nanti baru aku boleh tidor. Adoi, menyesal nya makan lewat sangat! Baru target nak bangun awal esok. *sigh

note- semenjak ada twitter kemain lagi kau fatihah. Mentang2 tak ramai follow, macam2 aku merapu. Nak tulis kat fb tak boleh sebab banyak sedara mara sahabat handai. Hahaha. Jangan la diorang jumpa twitter aku. (-_-') Nanti tak leh merapu bukan2 dah..






0 Orang Macho komen: