Blogroll

Tuesday, January 1, 2013

Hai 2013


Assalamualaikum w.b.k.

2013 diraikan dengan menggiatkan diri melakukan revision Linear Algerbra, Asas Keusahawanan dan Kemahiran Berfikir.

Ulang kaji di selang seli dengan komik lawak kampus, facebook dan youtube.

Dang!!!



Budak-budak sekarang advance sungguh eh? Hari ni adik aku yana, mengadu kat aku yang some of her friend menggugut dia kalau yana ni tak terima cinta dia, dia nak hack fb adik aku. Kah kah kah. Bengong je aku rasa. Mengarut sungguh. Masalahnya adik aku dan budak lelaki baru 12 tahun kot. UPSR pun tak lepas lagi. Apa kes?

Aku dah suruh adik aku block budak tu dan tolonglah cari kawan sejantina. Tak payah nak bercinta bagai. Aku 12 tahun sibuk main batu seremban lagi, ni aku tgk adik aku tu melekat je dengan handset. Padan la pun. (-_-'). Makin mencabar ye jadi ibubapa zaman sekarang nih.

Dan tak pasal2 aku jadi kaunseling cinta tak bertauliah. !@#$%^



Ok topik lain. Sejak kehilangan susu kotak besar hari tu, ni la jalan penyelesaian aku. Beli stok susu kecik byk2! Ngee..



Rasa bahagia dapat breakfast mcm ni. Macam kanak2 ribena. Hik hik.
Bye.

0 Orang Macho komen: