Blogroll

Wednesday, January 9, 2013

23 23 23.

Officially 23.

Tahun ni aku buat experiment, di mana aku hide notification birthday aku kat fb, dan buat-buat tak tahu birthday aku hari semalam. Haha, buang tebiat. Tapi sebenarnya aku nak tengok sape yang betul2 ingat birthday aku. Kalau sebelum ni beratus yang wish kat fb, tapi tahun ni not even a single wallpost birthday pun yang aku dapat! Sedih kot.

Ternyata fb memang main peranan besar mengingatkan birtday setiap orang.

Tapi, pagi semalam one of my best friend since primary school, muza call wish birthday! Sungguh tak sangka aku ingat semua orang lupa. Semangat je dia call pagi2, dah la aku tengah tido lagi.. Jawap dalam keadaan mamai

"hah, oh birthday aku..ko ingat eh?thanks...ZzZzZ" sambung tidor.

Waima parents dan siblings aku pun tak ingat. Tapi tak kisah la sebab family aku tak sambut birthday sangat.Aku pun selalu terlupa birthday my bro..teett.

Bilangan yang wish boleh di kira dengan jari


  • Muza
  • Yan
  • Mimi
  • Ex housemate kat medic, najwa, faiqah, ama dan elida*serius terharu sebab lama tak jumpa diorang..:')
  • Zizie (floormate)
Thanks for the wishes. Alhamdulillah masih bernafas pada saat ni. This will be a great year insya Allah. :)




Conversation dengan dia.


Hahaha, macam apa je kan promote besday sendiri. Terus dia call kan.




So, perasaan pada usia 23? Dah tua beb. Tapi memang rezeki aku la kan setiap kali besday, mesti serentak dengan exam. So, di isi dengan perkara yang bermaanfaat iaitu melakukan revision untuk  statistik. Oh forgot to tell u, only one more paper left!!!!!!!!

Freedommmmmmmmm!!!!!!!!!!


Bye.

2 Orang Macho komen:

Pha Is said...

okay.. aku x perasan.. heehe

smoga panjang umur dalam mentaati Allah...

BidadariBesi [SYAA] said...

Happy Belated Birthday kak :) Sorry syaa pun terlupa birthday akak.