Blogroll

Saturday, March 12, 2011

Video benci Anwar Hadi.

Korang dah tengok video benci Anwar Hadi? Belum? So usha la dulu.






Sebelum aku komen, tu aku nak gelak guling2 jap.

Hahahahaha. Okeh.

Aduhai, ape kes la diorang ni. Memang tabiklah sebab diorang sanggup luang masa semata-mata nak buat video pasal anwar hadi. Siap buat lagu lagi.

Aku tak nak kata''macam ni la melayu, tak leh nak tengok orang lain naik sikit.'' Tapi aku nak kata''aku kesian gila kat diorang''

  • First, aku peminat video anwar hadi. Jadi mestilah aku rasa annoying gila bila tengok video macam ni. Dan geram. Hahaha. Tapi kelakar la. Nape tak tunjuk muka wahai saudara2 sekalian?
  • Then, ''poyo nak cakap english''? Aduhai...diorang dari zaman mana ni? Baik korang tukar dari benci anwarhadi kepada kami jeles anwar hadi pandai cakap english. Mengaku jelah.
  • Paling tak boleh blah, siap Allahuakbar lagi..jangan mengeksploitasikan Islam boleh tak?
  • Anwar Hadi ni banyak menyampaikan mesej yang aku rasa sangat berguna kepada kita, yang boleh kita renungkan dan manfaat bersama. Aku tak paham ape yang korang benci sangat. Fine, adatlah tak semua orang akan suka dengan ape kita buat, tapi buat video macam ni? Fuh..gua berasap ni.
Aku rasa kalau aku meneruskan komen, akan terkeluar caci makian. Maka yg lain tu korang nilai sendiri la.

Aku rasa diorang adalah jenis anon yang dah maju ke depan dengan berani buat video kutukan macam ni.

Nape aku emo sangat? Kan aku dah kata, aku memang suka tengok video anwar hadi ni. Bukan dia je, video maria elena, matluthfi pun aku suka gak. Suka sangat sebenarnya.



.
Gambar dari sini.


Kesimpulannya, kepada Anwar Hadi, teruskan usaha ok. Abaikan je mereka. Mesej anda sampai kepada orang yang mahu mendengar seperti saya. Dan ramai lagi.

Chow.




11 Orang Macho komen:

taufiq helios said...

http://taufiqhelios.blogspot.com/2011/03/video-kami-benci-anwar-hadi-teori-dan.html <----aku punye.haha

tapi kan..haters camtu pengecut isnt it?nape? aku ada huraikan gak

^_^ said...

hai kak ^_^
tawu takpe, ni yang wat aufa geram ni
geram nih, aish
tapi haters tu sume penegcut kot
lau ta nape nak tutup2 muke segale

grrrr. sikap melayu
cakap dulang paku serpih
cakap org dye yg lebih :'(

saya_arief said...

entah ape2 la mamat 4 ekor ni..
bajet nak femes la tu.

Drunbella Khoo said...

err.
mula-mula "ALLAHUAKBAR"
lepastu bila time nyanyi, siap boleh mencarut bagai.
bodoh betul!

Nur Mudrikah said...

watpa la dorang ni nak pi benci pulak.. he's good in english bcoz he's a tesl student..hmm.. if i not mistaken la..

heh. tetibe berspeaking pulak kat cni

Fatihah said...

taufiq helios

aah, pengecut seh diorg. geram je.

Fatihah said...

aufa

tulah, kita doa je la diorg cepat sedar. :)

Fatihah said...

arief

aku pun rasa diorang nak femes, tapi segan. haha.

Fatihah said...

Drunbella Khoo

part tu memang aku rasa nak lempang je sekor2.

Fatihah said...

Nur Mudrikah

aah, anwar tesl student. haha, leh je speaking, sila2..:)

nur dhiya' aida said...

sengal o0o0 dorunk HAHA