Blogroll

Tuesday, May 10, 2011

Jiwa Kacau.


Cute little black kitty!!! Aww!
Submitted by iamachocolover


Rasa hendak menjerit. tapi tiada suara.
Rasa mahu menangis, tapi tiada air mata.
Bagai mentari pagi, hadir mahu menerangi semua, tapi malam akan tiba.
Siapa aku untuk berkata, sedangkan tiada kamu mahu mendengar.

Tuhan, inikah dugaan
Aku memohon kekuatan.

Kerana kegagalan itu adalah titik permulaan.
Kerana sakitnya jiwa menerima kekalahan
Sakitnya hati menerima kutukan
Kerana kamu tidak paham
Kerana kamu tidak mengerti
Aku ini hanya insan sepi

Senyumku hanya untuk menyenangkan kamu
Senyumku hanya untuk memberitahu
Bahawa aku masih mampu untuk berdiri
Ketawa aku adalah satu penipuan yang nyata
dan
Gila-gila aku adalah untuk menutup kekhilafan jiwa

Bersyukurlah kerana kamu bukan aku.

0 Orang Macho komen: