Blogroll

Saturday, September 17, 2011

Chubby dan ucop~ Outdoor time!

Lately rasa nak hentak-hentak je kepala kat laptop ni sebab ketandusan idea nak update blog pasal apa. Ini serius. Asyik cerita pasal aku je, walaupun blog ni tajuk cerita pasal aku, tapi kalau diceritakan semua, apa yang aku nak simpan untuk diri sendiri. Tak semua benda kita leh cerita kat dunia maya ni.

So, untuk menghilang ketandusan idea yang melampau, aku rasa macam nak share gambar anak-anak aku kat sini. Aku dalam proses nak buat guinea pig stories macam sebelum ni, tapi amik masa la kan sebab aku pun berebut nak uruskan hidup aku jugak. Hehe. Makanya, korang layan la gambar chubby dan ucop ni dulu. Ada beberapa gambar yang aku dah letak kat fb. Zass zass zass, layan..*kau ingat melodi ke fatihah?haha



Play pan ni aku buat sendiri tau. Menggunakan bahan  dawai2 yang terbiar kat belakang rumah. Nak bangga pun tak layak sebab play pan tu selekeh gila. haha. Buat cukup syarat je.

Bebudak ni memang suka main dalam ni. Melompat2 suka tiap kali keluar main atas rumput ni. Kata mereka, sambil  main boleh makan rumput.




Chubby hidung besar. 
hidung besar dari tepi.

serius budak ni kuat makan. lagi kuat makan dari chubby yang debab tu.

sikit hari lagi sama besar dengan chubby la dak ucop ni.

Kau tengok sape yang tersesat masuk sekali dalam play  pan chubby dan ucop ni.

Oh, adik aku rupanya.(-_-')

Chubby dan ucop: Aaargh, kami terpenjara la mama.Bebaskan kami. 
Aku: Ah dramatik la korang. Makan je rumput tu.

Aku: Ucop termenung apa tu?
Ucop: Ucop memikirkan masa depan ucop. Bila ucop boleh jumpa selena gomez?
Aku: (-_-')

posing manja dari chubby 
Posing seksi dari ucop

alala comelnya anak mama kongsi makanan.. xD


Sebenarnya gambar2 ni dah lama. Semua gambar ni masa bulan puasa lepas. After habis tolong mak aku masak untuk bukak puasa dalam jam 6.30 petang, aku cepat-cepat amik budak 2 ekor ni bawak main kat laman tepi rumah. Kalau tak kesian asyik terkurung je.  Lagipun diorang suka makan rumput2 kat situ.Then terhasil lah gambar ni sambil bertemankan nyamuk serta bertepuk tampar dengan mesra dengan nyamuk2 berkenaan (-_-’).

Ok, semoga tido dibuai mimpi indah bloggers sekalian. Chow.




0 Orang Macho komen: