Blogroll

Friday, September 9, 2011

The new journey.


Kelas aku akan start lagi 2 hari. Rasa berdebar-debar macam nak amik exam pulak rasanya. Kat kepala ni dah sarat dengan macam-macam benda. Kalau aku nak rahsiakan aku ex student medic bila masuk kelas kos baru ni, agak2nya berjaya tak rahsia tu bertahan? Aku ni kadang2 cakap main lepas je. Lepas tu mula lah menyesal sambil menyanyikan lagu seribu sesalan. Ceh.

Eksaited, segan, takut, nervous, semuanya dah berputar-putar dalam kepala ni. Sampai rasa blurr. Rasa macam mula nak mendaftar masuk upm dulu. Haha.

Lepas ni ulang-alik gi kelas naik bas. Sebelum ni jalan kaki je. Satu cabaran gak tu.

Yang penting, apa pun yang berlaku pas ni, aku redha. Sebab aku dah tekad. Dan tak kan menyesal. Tapi hati tu bukan kita yang pegang,  kan? x)

Aku melantik diri sendiri sebagai lone ranger sekarang. Sebab segalanya aku buat sendiri. Takpe, Allah tu kan ada.

Tengok jadual kos baru ni aku rasa perut aku sejuk je, sebab tak sepadat jadual medic. Lalala.

Ok, nak sambung revise math matrikulasi dulu. Hahaha, serius banyak gila yang dah lupa. 

Bye.



2 Orang Macho komen:

syukrihasshan said...

good luck!!!

Pha Is said...

slamat bergelar student math...