Blogroll

Wednesday, September 21, 2011

Lembaran baru.



Kad matrik baru.BACELOR SAINS, nampak tak? Nampak tak?*ekcited.Tak sempat tangkap gambar kad matrik lama. Nak simpan kad matrik tu buat kenangan, tapi orang admin tak bagi. (-_-') 

Good bye my old friends...:')
and welcome my new friends...xD



Alhamdulillah. Hampir 60% benda pasal pertukaran kos ni dah setel. Cuma tinggal beberapa benda lagi je yang amik masa nak diuruskan. Semua benda aku buat sendiri. Bukan bangga atau merungut, tapi sebagai anak yang agak manja, aku rasa aku deserve some compliment. Haha. Masuk bakul jatuh tergolek. Orang lain gi overseas sorang2 survive tak kecoh kat blog pun cik fatihah oii.. ;p

Aku tak pernah menyesal dengan keputusan aku sekarang. I feel more like myself bila boleh buat perkara yang aku minat. Dan jujurnya aku tak terkilan langsung masa yang aku spend sepanjang 2 tahun kat medical course dulu. Seriously sebab ianya pengalaman yang bukan semua orang boleh rasa. Pengalaman sepanjang bergelar medical student dulu memang aku genggam rapat sampai akhir hayat. Aku nak kemudian hari, manusia lain jadikan kisah aku sebagai iktibar. 


And now, a new journey begins....




2 Orang Macho komen:

republic of CENDOL said...

semoga anda bejaya melalui dunia baru ini...
herm....
saya amat berminat nak beli buku clinical medicine 2....
xde plan nak jual kew...
he33

Fatihah Mustapa said...

haha...la, saya dah jual kat junior medic. sorry.