Blogroll

Sunday, September 4, 2011

Seribu kemaafan.

Hello bloggers!

Whoa, Selamat Hai Raya!! Cepat betul masa berlalu kan? Rasa macam baru semalam start puasa. Banyak tak korang dapat duit raya? Duit raya aku ciput je. Haha.

Esok aku akan berangkat ke UPM yang dicintai. Perasaan? Entah la. Truly speaking, aku sangat nevous nak menghadapi dunia baru ni. Terlalu banyak yang bermain kat fikiran aku, sampai satu ketika aku rasa kepala aku boleh meletup.

I hope everything will be well. Sebab aku rasa aku makin jauh dari segalanya. Ni adalah saat aku di bawah roda dunia, sebab aku tak punya apa. Terasa kurang manisnya senyuman yang diberi, dan ketawa seakan tidak bererti.

Anyway, aku mintak maaf dari hujung rambut ke hujung kaki, sepanjang perkenalan dengan korang semua. Kalau aku terkasar bahasa, tidak membalas komen mahupun sms sesiapa, maaf dipinta. Aku hanya insan yang penuh dengan kekhilafan.

Dan kepada si dia, aku mintak maaf kerana hati ini menjadi sekeras batu. Tegar tidak mengendahkan mesej dan panggilan dari kamu. Sebab aku masih tidak bersedia. Hati ini masih ingin sendiri, kerana aku masih tidak bertemu apa yang aku cari.

Semoga kita semua di dalam rahmat-Nya. Amin.


1 Orang Macho komen:

Pha Is said...

huh.. lama betol x update.. hehehe