Blogroll

Sunday, September 18, 2011

Skyscraper

Aku ni mengaku je peminat kipas-susah-mati demi lovato, tapi bila dia release lagu baru aku tak perasan pun. Haha. Sadis. Baru-baru ni aku menyibuk pergi medic idol, ade satu group 1st year medic ni nyanyi lagu yang bertajuk skyscraper. Sampai pertengahan lagu tu, aku tanya kat kawan aku:

Aku: Eh sedap lagu ni. Sape penyanyi asal?
Kawan aku: Demi lovato kalau tak silap.
Aku: Eh eh kenapa aku tak tahu. Kenapa? Aku peminat demi. Why people why? 
Kawan aku: (-_-')*malas nak layan aksi dramatik aku. haha






Haha. Aku ni ketinggalan zaman rupanya. Sebab lagu ni dah lama la jugak. Kalau tanya aku lagu-lagu terbaru memang aku tak tahu. Sebab aku memang tak dengar radio.Dan radio pun tak dengar aku. So kami ada miss communication di situ. Ah sudah nak mula merepek la tu fatihah!

Ok sambung. Lagu skycraper ni memang masuk lah dalam kepala aku. Ala, kalau demi yang menyanyi tu semua lagu jadi sedap. Go demi go! I love ur voice!*tetiba





Skies are crying, I am watching

Catching teardrops in my hands
Only silence, as its ending, like we never had a chance.
Do you have to make me feel like there’s nothing left of me?



You can take everything I have 
You can break everything I am
Like I’m made of glass
Like I’m made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper, like a skyscraper



As the smoke clears
I awaken and untangle you from me
Would it make you feel better to watch me while I bleed
All my windows still are broken but I’m standing on my feet



You can take everything I have 
You can break everything I am
Like I’m made of glass
Like I’m made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper, like a skyscraper



Go run run run I’m gonna stay right here
Watch you disappear yeah
Go run run run yeah it’s a long way down
But I’m closer to the clouds up here



You can take everything I have
You can break everything I am
Like I’m made of glass
Like I’m made of paper
Ohh
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper, like a skyscraper
Like a skyscraper, like a skyscraper
Like a skyscraper



Aku dah jatuh cinta dengan lagu ni. Dah tu 24 jam asyik pasang lagu ni sejak kewujudannya diketahui. Haha. Terima kasih la medic idol sebab kenalkan aku dengan lagu ni. x)

Bye.

0 Orang Macho komen: