Blogroll

Thursday, September 22, 2011

Lapar.



Ini adalah makanan breakfast hari ini. Tadaaa.....



Dah macam guinea pig pulak aku rasa bila makan ni. ahak. Bagus gak bela guinea pig, dia encourage kita makan sayur sekali. ;)

nyum nyum..mama, sedap carrot ni. marilah makan sama2.

Maggie dan seangkatan dengannya memang lama aku tak sentuh. Makanya marilah kita mengamalkan pemakanan yang sihat. Eh tak makan maggie tapi aku makan sardin tin tu. Aaargh sudah, sihat pebendanya…(-_-')

Kebelakangan ni aku rasa best pulak memasak. OMG kalau mak aku baca mesti beliau gelak tak ingat dunia. Takpun buat kenduri kesyukuran. Haha.

Ala, masak benda yang simple2 je. Segan nak cerita. Tak la sehebat kawan aku si Anis Amirah yang comel ni. Budak comel ni memang pandai masak, benda yang pelik2 pulak tu. Sebagai contoh, aku tak tahu apa kejadahnya pavlova sampai aku baca blog beliau. 

pavlova. ish serius meleleh air liur tengok benda alah ni. aku tak pernah rasa, tapi nampak cam sedap je.

spagheti bolognoise  yang beliau buat sendiri kuahnya. kalau aku beli kuah prego sudah. dasar pemalas.

aiskrim blueberry.

Makaroni bakar.




Bila tengok gambar2 makananan kat blog budak ni, terus berkata oh anis marilah kita bersahabat baik! Hahaha. ;p. Anis jangan marah kita amik gambar tau. 

Sape nak makan marilah ke blog beliau. Eh bukan. Maksud aku sape nak berkenalan dan nak belajar memasak marilah terjah blog beliau.   Siap ada resepi lagi. 

Motif entry? Sebenarnya aku kebuluran, sebab tu aku buat entry ni. 

Ok, bye.







2 Orang Macho komen:

Nurul said...

wao aku trut lapar kembali tau takkk...

anis mira said...

segan aku bile tgk blek post ni teha oiii.. huhuhu