Blogroll

Sunday, March 4, 2012

Berat mata memandang.


Bukan mudah nak jadi kuat.
Kau boleh ada sejuta sesalan dalam hati akan peluang yang sudah pergi
Tapi kau tak boleh tutup mata akan kehidupan yang harus kau lalui.

Aku tahu realitinya menyakitkan,
Malah kau boleh kata aku hanya tahu bercakap
Mahupun menulis di blog ini.

Aku tak rasa apa yang kau rasa
Aku tak lalui apa yang kau lalui
Tapi air mata ini mengalir deras jika membayangkan sekiranya Allah memilih aku untuk diuji,
Aku tak sekuat kau nak melalui dugaan sebegitu rupa
Dan kau insan yang dipilih olehnya
Maka bertabahlah hati

Aku hanya mampu menitip doa ini dari jauh
Sebab kelemahan aku adalah tidak mampu menatap mahupun mendengar suara mu yang sedih
Aku tak layak dipanggil sahabat. :'(



1 Orang Macho komen:

Pha Is said...

macam serius ja...