Blogroll

Thursday, March 1, 2012

Syukur



Baru gi amik pagi tadi..ngeee. 
Alhamdulillah, apa lagi yang aku boleh aku cakap. :)

Banyak gila petak hitam ya fatihah? Haha.. 
Sebenarnya nak highlight kat calculus dan algebra je. Yang lain tu biarlah rahsia. Ecece. ;p

Walaupun ralat tengok calculus dapat A-, tapi aku pujuk hati yang dah takat tu je rezeki aku. 

Baiklah. Fatihah, mari tebus A- ini kepada A untuk subjek advance calculus sem ini. Chaiyok2!!!









Kepada Pha Is, aku amik Fizik 2 pulak sem ni. Jeles tak jeles tak? ;p



2 Orang Macho komen:

pha is said...

hahaha.. pasai fizik tu, sekarang, aku pulak yg kena pujuk hati aku.. (sabar.. sabar..)

ala, A- pon kira ok la tuh.. aku sekarang ni, kalau dapat C pon dah cukup tuah dah...

Miss Guinea said...

haha, aku mengusik ko je wei. jgn amik hati pulak.

waktu medic dulu pun, kalau dah lulus tu dah mcm 4 flat dah untuk aku. mcm tu gak farmasi.
kos ko kos kritikal. aku paham kesusahannya mcm mana.