Blogroll

Friday, March 16, 2012

Aku suka merepek macam ni, kan?

Pada suatu petang yang hening, seorang budak seorang perempuan yang agak comel duduk di tepi tingkap di biliknya, sambil melihat tupai melompat dari satu pokok ke satu pokok yang lain, ditemani suara merdu burung yang berkicauan.

Wah, lama tak buat intro karangan cenggini. Kalau la cikgu bm kat bainun dulu tahu semak intro aku ni, tentu beliau kecewa kerana anak muridnya yang satu ini sudah tumpul skill menulis, yang mana satu ketika murid ini amat suka menulis. Tapi yang pasti, cikgu syuk aka cikgu add math dan math aku mesti bangga sebab aku mewarisi legasi beliau sekarang. Kan cikgu syuk? macam la cikgu-cikgu kat sekolah aku baca blog ni. muahaha.

Today is friday. However there is no fun fun fun like Rebecca Black singing, because I will having a hectic weekend! Wah terspeaking pulak. Banyak gila assingment dan revision yang menanti, ditambah aktiviti kolej menjadikan weekend aku diadun secukup rasa. Oh yeah, next week 4 test yang menanti aku dengan penuh kesetiaan.



Tenangnya aku pada hari ini adalah kerana aku belajar dan bangkit dari kesilapan lalu, dan jalan di depan masih panjang menanti aku.* pepatah yang aku cipta 283 saat lepas.

********

Oh yea aku tak tahu diorang baca atau tak, good luck and all the best untuk budak 2nd year medic yang bakal menduduki profesional exam minggu depan!!! Aku doa semoga semua lulus dan proceed ke 3rd year dengan jayanya, ok. :D

Do the best, have faith and let Allah do the rest.



Ok bye. (>_<)