Blogroll

Tuesday, March 13, 2012

Nikmat ditarik sebentar

Assalamualaikum.

Entry ditaip bersamaan air hidung tak berhenti-henti mengalir. Sadis betul time minggu ujian 1 macam ini Allah beri sakit menguji diri. Huhu. 

Takpe, sakit macam ni peluang nak hapus dosa-dosa kecil kan. Bila sakit, maknanya Allah tu ingat kat kita. Diberi peringatan bahawa kesihatan itu hanyalah pinjaman sementara.


Cumanya budak yg tgh menaip ni liat sikit nak makan ubat. Wuwu.


Pejam mata, bayangkan ini semua adalah coklat dan gula2 yang amat lazat sekali. Muahaha. Dah besar cenggini ni perangai macam budak2.*geleng kepala 


Bye.






4 Orang Macho komen:

pha is said...

aku pon kat dalam kuliah kadang2 hidung berair gak.. tapi tak teruk sangat.. sikit2 je...

papepon, get well soon...!

Miss Guinea said...

thanks faiz!!! :)

Bidadari Besi said...

Lahh. tengah exam rupenye ~

Miss Guinea said...

eh exam minggu depan. hehe