Blogroll

Friday, July 29, 2011

Relief...x)

Alhamdulillah. Secara tak rasminya permohonan pertukaran kos aku dah diluluskan. Terima kasih kepada Puan Norlea daripada bahagian akademik kerana mempercepatkan proses pertukaran kos aku ni. Sebab kalau nak ikut procedure asal, memang mati kering aku kat sini sementara nak tahu permohonan aku lulus atau tak. Sepanjang 3 minggu aku kat sini, memang kelas medic aku pergi separuh hati je. Some class aku skip terus. Serius aku rasa teruk dengan diri sendiri. Sebab tu berbekalkan nasihat seorang senior ex medic yang pernah tukar kos jugak, aku pergi bahagian akademik untuk buat rayuan. Dan Puan Norlea tu memang baik gila, siap bagi nasihat kat aku lagi. Ya Allah, kau permudahkanlah urusan dia. Amin.


 Then, I am not 'the sad girl' anymore.




Bidor, here I come. lalala

2 Orang Macho komen:

abdooss said...

Dik,

ada 2 pepatah untuk hari ini:

1)Usaha tangga kejayaan

2)Allah bersama orang2 yg Sabar

sekian, terima kasih.. :)

Miss Guinea said...

x) thanks.