Blogroll

Friday, July 29, 2011

Damn. Sedihlah nak tinggal korang.



Komen2 budak batch aku ni buat aku nangis. :')


Walaupun baru 3 minggu kelas dengan diorang serius sangat terasa bila nak tukar kos ni. MySpaceTu tak post lagi kat batch medic aku dulu, lagi terasa beb sebab dah 2 tahun bersama.

To dear coursemate batch 2010/11, all the best ye korang. Studi hard and smart. Jangan jadi macam aku. Be a good doctor in future.Aku doakan korang semua berjaya. Dan terima kasih kerana doakan aku. Serius aku nangis weh baca komen korang. MySpace
Rezeki aku takat ni je dengan medic ni. Nanti bila2 jumpa tegur je lah aku, sebab aku tak makan orang. Aku makan nasi je.  x)

3 Orang Macho komen:

My step...Oh!fatimah said...

tihah gud luck k!!yuppp,jumpa tegur2 k..wish u the bestt:-)n semoga kt semua berjaya k..in what are we doing :-)bunch of love!keep in touch babe..

pha is said...

tahniah dan gud luck... tak dapat la aq nk jumpa ko kat mna2 hospital nnti... hehehe.. (n_n)

akuwanblur90 said...

gud luck in future... rezeki ada dimana-mana.. nanti sakit ker perlukan mc.. dg jumpa.. upm ukm dekat jer... hehe

medic ukm 2009/2010