Blogroll

Sunday, December 4, 2011

The awkward moment....

The awkward moment bila kau minat gila2 kat seorang artis ni, tapi kawan kau yang tak minat yang dapat jumpa artis yang kau minat tu..demm.


Johan Asari



Fine!

Takpelah Johan As'ari, takde jodoh kita nak jumpa.*dengan nada patah hati


The end.

6 Orang Macho komen:

pha is said...

sapa mamat ni? x pnah dngar n x pnah tengok pon.... hehehe

Miss Guinea said...

haha..kau saje je kan. takpe, kau tak kenal takpe, yang penting aku kenal.. ;p

pha is said...

the awkward moment, bila ko minat gila2 kat seorang artis ni, tapi aku tak kenal pon siapa artis tu... hahahahahahha

Miss Guinea said...

haha..;p

pha is said...

haa.. baru perasan... msti ni hero citer "cinta elysa" tu kan? nmpak lain tanpa misai.. hehehehe

Miss Guinea said...

hahaha..ala, ko betul baru perasan ke? tapi gambar ni dia kaler rambut.. :(