Blogroll

Tuesday, December 20, 2011

Alhamdulillah.

Alhamdulillah..

Tadi encik JPA call kata scholarship aku dah diluluskan dan dapat disambung ke kos baru aku ni. Means aku tak payah bayar balik hutang ribu-raban tu. Lega.... Maka cancel plan nak cari bakal suami kaya. hahaha..;p

Speechless, terima kasih ya Allah kerana memudahkan urusan hambamu ini. :')




5 Orang Macho komen:

pha is said...

alhamdulillah.... tapi perancangan masa depan tu sangat x bleh blah.. hahaha

Cik Gallus Gallus said...

wahh!! tahniah
tak pe ape cari laki kaya
cerah masa depan ;P

Mr. Straw said...

bila nk belanja aku??

Miss Guinea said...

pha is
hehe...ala perancangan je. tapi itu dah tak penting skrg..;p

Cik Gallus Gallus
terima kasih..haha, tak kisah pun sebenarnya. kaya tu satu bonus arr, asalkan dia kuat pegangan agama.;)

Syukri
Belanja? Jom...makan angin..;p

muezz@blaz said...

alhamdulillah kak,,,tahniah ;)