Blogroll

Sunday, December 25, 2011

Mood- FINAL EXAM

Benda yang selalu aku buat bila nak exam.

Nah, kena sebijik dengan kau fatihah..kah kah kah.

Ehem.

Mak pesan perempuan tak boleh gelak berdekah macam tu.

Sila abaikan ketawa saya yang kurang ayu itu. (>_<)


*******

Mari aku gambarkan perjalanan studi aku sepanjang studi week ini. Eleh, baru hari ke-2, minah ni kecoh betul la. Ngee...

Bangun pagi, melompat dok atas kerusi. Bukak buku seperti ini.
image


Beberapa jam kemudian.

Apabila terlalu banyak info yang disumbatkan dalam satu masa...
image


Apa yang aku buat?
Kunyah nota untuk kesan yang lebih dramatik.

Eh taklah. Gila. 

Jam 12 tengahhari.
image
ZzZzZ...

image
check fb, update blog...grrr.

Budak ni dah nak exam galak pulak dia update blog.

Adoi..


Tak leh jadi, esok kena pergi library.
Bye.




2 Orang Macho komen:

abdooss said...

Dah, dah, dah, gi baca buku.. lagi seminggu baru update blog ye.

Kami tunggu.. :)

Pha Is said...

(-_-')....
dah macam rumate aku... kalau org lain bangun tido tengok jam pukul brapa, dia bangun je tido terus ambik nota sebelah bantal, pastu buat2 baca dalam keadaan mamai.... hahahaha