Blogroll

Tuesday, December 27, 2011

Keinginan nak membuak.

Alolo..

Perasaaan hati yang membuak-buak nak bela kucing.
Ya Allah, semoga bakal suami nanti seorang pecinta kucing, amin.
Maka aku boleh bela banyak2 bila dah kawin nanti.
Bersama2 mengutip kucing terbiar di jalanan,
Berkongsi duit beli makanan untuk kucing-kucing belaan,
Bersama2 amik part mencuci jika kucing tu muntah atau berak merata2
Bersama-sama sayang kucing tu macam anak sendiri,
Bersama-sama bawak kucing tu ke vet bila sakit,
Pendek kata sekepala dengan aku la bab kucing ni.

Aku serius ni.
(>_<)

4 Orang Macho komen:

pha is said...

hahaha.. satu lagi perancangan untuk masa depan... well, ko patut tengok kucing2 kat rumah aku... hahahaha..

I`mulan said...

samer cam Mulan baru2 nieh... teringin sangat nk bela arnab... tp pk2 balik rasa cam takut takleh nk commit pulak nt... tp smpai sekarang pun dok pk pasal arnab...huhu
Mulan Maseirra

muezz@blaz said...

ni spesis korat ke?

Miss Guinea said...

faiz
hah?maksud ko...;p
sedekah kat aku sekor kucing kau. hehe

I'mulan
eh, arnab pun saya nak bela jugak!*tamak ;p

muezz
korat? ni jenis kucing british short hair