Blogroll

Friday, January 20, 2012

Model Berbayar

Starring: 





Aku: Chubby, Ucop..mama nak mintak tolong boleh?
Chubby: Tolong apa mama?


Aku: Nak korang jadi model untuk lukisan mama. Boleh?
Ucop: Nanti kami bincang dulu.



Ucop: Pssstt..pot pet pot pet.
Chubby: Ok*angguk kepala


Chubby: Boleh..tapi kami ada syarat.
Aku: Apa dia?


Chubby dan ucop: Kami nak upah yang setimpal.*psiko.
Aku: Eh, demand betul budak2 ni. haha

Ucop: Mama setuju tak?
Aku: Yelah yelah.


Chubby: Nak posing macam ni ke mama?
Aku: Buat je macam mana chubby suka.

Ucop: Mama ucop nak terkencing. 
Aku: Eh budak bertuah ni. Masa nilah pun.


15 minit kemudian.





Aku: Tadaaa.....dah siap!
Chubby: Boleh la tahan..
Ucop: Hmmm..



Aku: Eh ucop tak suka ke?
Ucop: Suka..tapi mana carrot nya mama? Dalam gambar je ada..
Aku: Haha..mama dah makan.
Ucop: .......



Chubby: Mama mama, upah?
Ucop: Aaah, Allah tak suka manusia munafik.
Aku: Eh budak ni. Sabar sabar, mama amikkan.


Aku: Nah.
Chubby: You are kidding me right, mama?
Ucop: ......*speechless


Chubby: Nak merajuk la camni. Tak nak kawan mama.
Ucop: .....*still speechless

Aku: Hahaha...mama tipu jelah.
Chubby: Better you be, mama.

Ucop: Nasib baik ucop tak nangis lagi.
Aku: Haha. Manja.


Aku: Ni haa...carrot sebenar. Ok?
Chubby&Ucop: Yes yes...sayang mama!


Chubby&Ucop: Terima kasih mama!




Aku: Eh sape gigit lukisan mama ni?
Ucop: Ucop yang buat.Dah tadi mama kata mama makan carrot dalam lukisan tu.*selamba

Aku: ....... BUDAK BERTUAH!!!













5 Orang Macho komen:

Akmalhazwan said...

hahaha..kemsalam kat depa ea.diorang ni sepasang ke? bile nak dapat baby?

Miss Guinea said...

tak..both male. haha. tak nak biakkan.

muezz@blaz said...

haha siyes comel!!!

muezz@blaz said...

nk buat utk my hedgie tp xde idea la,,,,huhu

Miss Guinea said...

muezz
haha...tenung hedgie tu lama2, nanti dtg la idea. hehe.