Blogroll

Thursday, January 12, 2012

Merapu sendirian.

Berdondang sayang setelah habis paper algebra 10.30 pagi tadi. Mula-mula memang rasa gembira, tapi lepas makan tengahhari, habis kemas-kemas barang semua, dengan tidak semena-mena aku rasa kosong.

Bertanya kat diri sendiri, betul ke cuti sebulan ni? Macam tak percaya je.

Baru beberapa jam tanpa nota-nota semua aku rasa rindu. Buang tebiat ke apa ni. Haha.Adoi, nak kemas nota2 ni pun aku rasa sayang. Cepatnya 1st sem ni habis.  Rasa singkat sangat. 

Haish, aku rasa tak lama perasaan ni. Nanti after sebulan kat rumah, kau tengoklah nak balik UPM pun aku rasa malas. Haha.

Mungkin ini sebab kebiasaan.


3 Orang Macho komen:

.........cP~ said...

memang macam tu. masa belajar tak sabar nak kerja, dah menganggur tak sabar nak kerja, bila dah nak kerja cam malas je.

pha is said...

selamat balik kampung... jalan elok2... hehehe

Miss Guinea said...

cp

hehe..aah, betul sesangat. sebab tu kita kena menghargai setiap saat yang kita ada.

faiz

ngee...thanks!*sambil nyanyi lagu balik kampung