Blogroll

Sunday, January 1, 2012

2011 in memories~

Pejam celik pejam celik, dah masuk tahun baru. Rasa baru semalam je aku habis spm. *ecece bajet muda kau fatihah. Haha.

  • tahun ni merupakan detik perubahan yang besar dalam hidup aku, apabila aku tukar kos daripada perubatan ke matematik
  • aku rasa 2011 ni aku paling banyak menangis, atas beberapa sebab.
  • menjadi mama kepada yuka, chubby dan ucop. Lepas ni nak bela kucing. Arrrgh aku tak kira.
  • Aku tak boleh fikir daa nak tulis apa...hehe, ala fatihah, just leave all bad memories, keep as guidance in future. No pain no gain, right? :)

Welcome 2012.

Aku lapangkan dada, melangkah dengan hati yang terbuka.




Eh aku nak share video kawan aku kat medic dulu, si Anis ni nyanyi. Sedap woo suara dia..(>_<). 





Eh anis kau tak kisah kan aku promote ko ni? Ngee...;p

Bye.

3 Orang Macho komen:

pha is said...

semoga tahun ni lebih baik dari yg sebelomnya...

Miss Guinea said...

amin..:)

Anonymous said...

huuuuuuuuuuu x kesah pun teha-anis effendi