Blogroll

Sunday, April 22, 2012

Doraemon datang melawat.

Doraemon menjenguk diri balik tingkap. Beliau menggalas beg berwarna coklat, dan melompat masuk ke meja belajar tempat aku bertapa.

Doraemon: Hai!

Aku: Wehhh...doraemon kau buat apa kat sini?? Kau wujud rupanya! omg omg

Doraemon: Eh rileklah. Jangan excited sangat. Ni khayalan kau je.

Aku: Ohhh... no wonder kau pandai cakap melayu.

Doraemon: Aku dah saja melawat. Nah buah tangan.



Aku: Whoaaa... doraemon I love you!!!

Doraemon: Ye aku tahu. Haha. Lepas ni jangan tengok shin chan dah, tengok la cerita aku.

Aku: Hah? Tapi aku suka shin chan.

Doraemon: Kau nak ke tak sushi ni?

Aku: Eh nak nak..*sambil menyembunyikan komik shin chan bawah bantal. 

Doraemon: Sebelum aku pergi, kau ada permintaan?

Aku: Ala, kejapnya singgah... baiklah, aku nak kawin dengan lelaki jepun, boleh? Boleh makan sushi hari-hari.

Doraemon: Huk aloh. Kau jangan mengada boleh tak. Kalau nak makan sushi ni hari-hari kau belajar la buat sendiri. Kalau susah sangat, kau buat la sushi roti. Kacang je beb.

Aku: Ahh, kau yang suruh aku buat permintaan tadi. Huh!

Doraemon: Haha, aku saje test je. Ok aku pergi dulu.*doraemon ghaib

Aku:.........*sambung baca nota pertanian.


0 Orang Macho komen: