Blogroll

Thursday, April 26, 2012

Stupidity



Aku 1: Weh fatihah kenapa kau naif sangat? Tak reti nak fikir ke pro kontra sesuatu benda?

Aku 2: Hah, memang aku tak fikir pun. Hati aku terus suka je.

Aku 1: Bodoh.

Aku 2: Kebodohan sesuatu perkara tu berpaksi kepada cara kau berfikir. Kalau perasaan suka dan benci boleh kau kawal, maka kau kata kau pandai? Bijak? 

Aku 1: Habis, justifikasi kau terhadap sesuatu kebodohan tu macam mana?

Aku 2: Aku..... 

Aku 1: Nah, kau pun masih belum temu jawapannya. Wake up la, biar kebenaran tu tampar kau, daripada kau terus telan pembohongan. 

Aku 2: Kau betul, tapi hati ini sakit.

Aku 1: Hati yang sakit boleh diubati. Jangan risau, jam yang rosak pun akan menunjukkan waktu yang tepat 2 kali sehari. Masa yang baik akan berlalu, begitu juga masa yang buruk. This bad moment will end. You just have to endure it. 

Aku 2:  I know. :')

9 Orang Macho komen:

pha is said...

err... split personality..?

abdooss said...

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”

― Albert Einstein

pha is said...

kepada encik abdooss : http://9gag.com/gag/2896117
hehehehe

Miss Guinea said...

faiz
hahaha..

abdooss
nice saying. :)

abdooss said...

Pha Is,

Ikan belolok tu kata "i find this offensive" ye?

Hahaha

Oh, on Saturday MAYBE I'll drop by Dataran Merdeka, after my cousin's wedding at Ampang. Should I be expecting you two there?

Miss Guinea said...

oh, tak kot. haha. saya kena attend karnival kerjaya. (^^)

abdooss said...

Bagus, dik. Benda pelik-pelik ni kalau rasa tak sesuai, tak pyah campur ok? kalau nak, tengok dari jauh atau dalam tv je.

Pha Is kat Penang ek? (USM)

Miss Guinea said...

Huhu..betul, saya tgk dari jauh je. Aaah, dia USM penang. rasanya dia pun jenis tak involve dgn hal mcm ni. :)

pha is said...

tak kot.. malas pulak nak turun kl dari penang..