Blogroll

Monday, June 6, 2011

Cerita jilat.

Assalamualaikum.

Aku baru pas mandikan anak2 aku ni, kiki dan chubby. 

dak chubby kena mandi. kan dah ensem anak mama..eww.


Tengah lap2 si chubby ni untuk keringkan dia, sekali dengan penuh kesedapan dia melepaskan minyak wangi dia kat aku. Dia kencing atas riba mama dia ni..cis. Nampaknya terpaksa la aku mandi lagi sekali. Agaknya chubby ni nak aku mandi sekali, mana aci dia mandi 'sorang2'- kata chubby.

********

Aku baru tahu macam mana nak check keyword kat nuffnang. Orang lain dah berabad tahu, aku baru nak terhegeh2 check. Haha, better late than never. Ecece.

Aku nak tahu gak keyword apa yg boleh membuatkan orang sampai ke blog aku ni.

Sekali, bila aku tengok.......


What? MySpaceCerita jilat??

jilat apa weh?hahaha....cis, sape gerang yang mencari cerita jilat ni.MySpace*taip dengan muka paling suci..hak hak.


5 Orang Macho komen:

Miss b said...

kiki jilat kot

hiks

gplovers said...

haha..ye tak ye jugak kan..tapi agak tak kena keyword tu..;p

pha is said...

aku lagi best.. awek almashoor perempuan... hahahaha

gplovers said...

almashoor tu apa?

pha is said...

sekolah aku daaa... aku al-mashoor (L)... lagi 1 al-mashoor (P)... hhehehe