Blogroll

Thursday, June 23, 2011

Alone.

2.23 pagi.

Aku baru habis baca novel kasih yang suci. Aku terpaksa akui kehebatan aku menghabiskan sebuah novel hanya dalam masa sehari.
Omg itu sangat riak fatihah. Kalau bab studi takde pulak macam tu.Haha. Pathetic.

Aku, kalau dah dapat novel perang dunia ke-3 berlaku pun aku boleh buat slumber je. Sebab bila dah start baca tu dah macam berada kat dunia lain.
Aku rasa novel kasih yang suci ni lagi best dari drama nora elena. Macam aku rasa cerita harry potter lagi best kalau baca buku, dari tengok filem dia. 

Lately aku macam susah nak tido malam. Mengalahkan orang stay up nak amik exam pulak. Kalau dulu jam 10 dah mengantuk, sekarang kul 3 pagi pun belum tentu aku tido lagi.

Sebab tu sekarang blog ini nampak meriah dengan entry baru, sebab tangan aku galak menaip waktu-waktu macam ni. Tunggulah aku balik kampung nanti, masa tu blog ni jadi kaku. Agak2 ada orang rindu aku? Heh. Soalan mintak penampar. ;p

Agaknya aku kena insomnia tak? Sebab susah hati melampau.


 
Budak ni nak tolong sangat aku update. Aku bagi jelah.
MySpace





Nak paksa masuk tido. Sebab esok ada ‘date’ dengan someone. Aaaargh. Doakan.

2 Orang Macho komen:

Pha Is said...

phewwiitt... ada date tu... ko nk cari "bapa tiri" kepada "anak2" ko tu kew? hahahaha
anyway... mmg x dapat nk dinafikan yg sjak 2 menjak ni, blog ko meriah dgn entry... hahahaha

Fatihah Mustapa said...

hahaha..bapa tiri?omg tak nak tak nak. ni date yang lagi penting dalam proses mencari bapa tiri. ;p