Blogroll

Saturday, June 25, 2011

Miss Guinea

Assalamualaikum.


Dah jadi hobi aku pulak memaksa anak-anak aku berposing. Haha. Tapi pas posing-posing tu aku bagilah upah carrot kat diorang.

Aku rasa nak melompat-lompat pulak blog yang aku suka, Blog Hanjeng tu mention nama aku kat entry latest beliau. Keke. Aku dengan muka tebal pergi bagi link pasal blog yang aku suka tu kat blog dia, memang la dia datang. Haha. Tapi, dia tak perasan kot nama aku fatihah. Sebab kat situ dia mention Mrs Guinea. Aku baca je, eh eh...aku ada nick name baru. Aku memang letak display name gplovers, yang bermaksud guinea pig lovers. Tapi ini first time la blogger panggil aku Mrs Guinea. Macam comel je bunyinya. Nasib baik dia tak panggil Mrs Pig!kalau tak aku sembelih En blog hanjeng ni. hahahahaha.Aku rasa dia pun tak sampai hati kot nak sebut Mrs Guinea Pig tu. Tu yang tinggal Mrs Guinea.

Tapi kenapa Mrs, encik blog hanjeng? Kenapa bukan Miss Guinea? Muka aku macam dah kahwin ke? Aku takde Mr Guinea lagi tau, sebab aku single. Ini serius. Hahaha

But it’s ok. Aku jadi suka pulak nick name tu. So dengan pantas aku mengubah display name aku jadi Miss Guinea. Lepas ni silalah panggil aku Miss Guinea, selain nama aku. Bukan Mrs Guinea eh.




Amaran keras: Sape yang panggil Miss Pig memang nak mampus dengan aku.  
MySpace

0 Orang Macho komen: