Blogroll

Thursday, April 14, 2011

Malas nak pikir tajuk.

Lama tak jengah sini. Aku tgh siap2 nak balik rumah, tetiba rasa nak menaip pulak. Aku tengah berharap, kan bagus kalau aku pejam je mata, jeng jeng dah sampai rumah. Pemalas.

Doakan aku selamat sampai.

Sekarang ni tengah menabung, sebab nak kumpul duit nak kahwin.

Eh, bukan bukan. Haha. Tengah kumpul duit nak beli guinea pig aka tikus belanda jenis sheltie atau peruvian.

Korang leh kata aku kurang waras sekarang.lalala.

Okeh, nak sambung kemas. Ape punya update daa..

Tata

1 Orang Macho komen:

pha is said...

aq pulak tgh kumpul "kekuatan" utk nak beli sugar glider... duit dah ckup. cma dok fikir jew, nak beli or tak... hehehe