Blogroll

Sunday, April 3, 2011

Err...

Everyone has a secret they haven't shared.

Everyone has a past no one's heard about.

Everyone has talents that people don't notice.

Everyone has weaknesses hidden inside.

Everyone has a story left untold, so never start judging someone thinking you know them back to front. Because the truth is, you probably don't.

Sumber: Tumblr

Setiap orang ade rahsia. Dan tak perlu menceritakan semua perkara yang berlaku kepada orang lain atau menceritakannya dalam blog, sebab sesetengah rahsia itu adalah aib kita.

Habistu, macam mana dengan orang yang suka menceritakan aib orang?

Ceh, cara aku menulis macam la aku baik sangat, Tak usah sembang kencang la fatiha, kau pun pernah terlepas cakap gak kan.

Dan aku minta maaf sangat kepada sesiapa yang mengenali aku kalau aku pernah buat silap dengan diorang. Aku manusia biasa. Kadang mulut ni laju je meluahkan rasa di hati, walaupun sesetengah perkara itu lebih baik didiamkan je.

Apa je la yang aku membebel ni. Fuh.

2 Orang Macho komen:

pha is said...

bagus la kalau ko dah sedar... hehehe
(bajet mcm aq kenal ko jew kan?)hahaha

Syukri Hasshan said...

aku maafkan ko. tapi dengan syarat!! belanja aku makan McD, KFC, Chicken Chop, Pizza dan macam-macam lagi!!!hahahahhaha