Blogroll

Wednesday, June 8, 2011

Tekad.

Failure is only a temporary change in direction to set you straight for your next success. 
Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly.

Penat aku berendam air mata 2-3 menjak ni. Tapi mana ada jalan mudah kan? Tak semestinya apa yang kita nak tu, kita akan dapat. Apa yang kelihatan terbentang kat depan kita, sometimes not a right thing to do. Hanya kita yang tahu kemampuan kita takat mana, dan apa yang kita mahukan dalam hidup ni sebenarnya. Sekarang, aku macam betul-betul di depan persimpangan jalan, yang mana aku buntu. Kerana sukarnya both of the pathway does't show me the ending. Aku hanya boleh yakin dengan diri sendiri, dan pilih jalan yang aku betul2 pasti. 

You only live once, but if you work it right, once is enough.

Ya Allah, buka kan lah hati mereka untuk memudahkan urusan hambamu ini.
Bantulah hambamu agar apa yang berlaku selepas ini, tidak sedikit pun terdetik penyesalan di hati. Aku takkan toleh kebelakang lagi, sebab apa yang aku pilih ini adalah ikhlas dari hati aku sendiri.

Sometimes you have to let go of the one you love to find out if there is really something there

This is my life, others cannot decide for me. Aku yang akan melalui segalanya, not them. 
Aku bersyukur sangat2 kerana dikurniakan parents yang sangat memahami, dan give all their support. Rasa aku adalah insan yang paling bertuah di muka bumi, walaupun di tengah-tengah ujian yang di lalui.





Rezeki Allah dimana-mana. Positif.

Change your thoughts and you change your world. 




Doakan urusan aku dipermudahkan sahabat.Aku memang dah tekad.

1 Orang Macho komen:

Pha Is said...

doakan aq sama... tgh short sem ni.. (tapi sempat plak bw)... hehehe...kalau ko pon dah ader semangat, aq pon ader la sikit semangat nak meng"qada" paper2 yg aq fail.. hehehe...