Blogroll

Friday, January 14, 2011

Adik aku yang sudah kurus...JELES!!!

Hai geng. Aku menaip dari Kedah. Dalam keterpaksaan aku sudah pun sampai sini.

Tapi aku tak nak cerita pasal tu.MySpace



Malam ni aku nak bercerita pasal salah seorang adik aku.

Aku ade 3 orang adik, dan salah seorang adik aku bernama Fahmi. Berumur 18 tahun, dan sekarang bekerja kat kedai makan mak saudara aku di seberang perai.

Menariknya pasal budak ni, dia di waktu sedang meniti alam kebudakkan yang kurang comel sikit daripada aku, dia agak gemuk. Sebenarnya kami berdua gemuk. Kah kah kah. Tak nak mengaku pulak tuan blog nih..MySpace

Dan dia ni la teman gaduh aku waktu kecik2. Gaduh yang dimasukkan di sini bukan setakat berperang mulut, malahan bertumbuk, cubit-mencubit dan beberapa aksi extreme lain yang tidak mampu aku nyatakan disini.MySpace






budak gemuk teman gaduh aku


Dan kami memang selalu bergaduh, sampai la aku masuk asrama waktu form 4.
Aku memang jarang jumpa dia, except waktu aku cuti je la kan. Tapi sekarang dah tak gaduh dah, malah dia amat rajin membantu buat kerja2 rumah.MySpace(terharu adik lelaki buat kerja rumah)

Pagi tadi aku jumpa beliau setelah 3 bulan terpisah sejak beliau mula bekerja. Macam jejak kasih pulak.

Aku tak puas hati. Kami sama-sama gemuk dulu, tapi dia telah berubah menjadi KURUS dan meninggalkan aku gemuk sendirian. Ini tidak adil!!!KENAPA?KENAPA?KENAPA?

MySpace




beliau sekarang...(gambar pagi tadi)

Sekarang beliau dengan bangganya boleh mengutuk kakak kesayangannya gemuk,sebab beliau sudah kurus..MySpace



Nampaknya saya kena diet untuk jadi kurus macam beliau!!!

Go go go, u can do it fatihah!!(excited tiba2)

Lecturer aku cakap kalau doktor gemuk macam mana nak nasihat patients nanti. Ibarat ketam suruh anaknya catwalk lah.

Baiklah, mari mengamalkan pemakanan seimbang dan exercise sekarang...yosh!!

MySpace

Daa~~.

12 Orang Macho komen:

Mag said...

omg! comelnya duck tu... sama comel ngn duck yg ada kat belah kanan atas tu.. anyway.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
Fakta mengenai MyKad
Cara Mudah memikat WANITA (hanya untuk lelaki sahaja)
Teknik yang mungkin anda tidak tahu untuk Turun Berat Badan!
Nak Tahu Berapa Nilai Blog anda??
Ranking of Malaysian's Heroes, Safee, Shahrul and Fahmi 
Skuad MALAYSIA berjaya Benam CHELSEA 3 - 0 
Saya Jamin Shampoo anda guna boleh bawa Penyakit!
Mari lah ROGOL saya!

Fatihah said...

wah...thanks a lot!!!
huhu..banyak gila link entry awak tinggalkan untuk saya..muahaha.
baiklah, saya akan baca satu persatu okeh..
thanks again..x)

niesz said...

niesz nk mintak tips kat adik awk ley..hehe..mau slim gak..haha..

zahidah dihaz said...

wah...dah macho memang blh berlagak poyo dengan kakak...hehehehe...

adik saya selalu kata saya pendek...saya taulah diaorang semua tinggi2....huhuhuhuhu.


New enter: Aku rindu drama korea

Fatihah said...

niesz

dia memang diet dan rajin bersukan..sebab tu cepat kurus..haha
kakak dia ni pemalas sikit..*sigh

Fatihah said...

zahidah dihaz

eh, samalah kita! saya pun paling pendek dalam 5 orang power rangers mi..huhu

zahidah dihaz said...

No2 dan No9 tu kod untuk family kitaorang...boleh check kat sini: Entry pertama di tahun 2011

Fatihah said...

zahidah dihaz

wah, ada kod untuk family! macam agen pulak..hehe

Anonymous said...

wah..kurus kurus..
adek dhiya pon makin kurus..kaka die je..makin tembam HAHA

Fatihah said...

nur dhiya' aida

samalah kita...huhu.
mari berdiet dan exercise bersama2..xD

Mr. Straw said...

diet 2 leh pcaya lg..tp bab exercise ni. kurang pcaya.hahah. cik fatihah nak exercise? tnjk prove pas ni..bukti exercise.amacam?leh?

Fatihah said...

Syukri Hasshan

OMG..berani kamu meragui keazaman saya encik syukri.
okeh, saya akan cuba tunjukkan bukti exercise selepas ini.
nantikan..hahahaha