Blogroll

Thursday, January 20, 2011

Siapa Najwa Latif? Suara dia macam ala-ala Justin Bieber lah!!!

Assalamualaikum.
Hai.
Waras?


Baiklah, aku masih waras walaupun dibebani assignment. Jangan risau, aku masih mampu membezakan hari-hari dalam seminggu.

Walaupun tak sampai seminggu memulakan sem baru, tapi aku dah rasa bagai berkurun lamanya aku bertapa di sini. Percayalah.

Sebenarnya aku nak berkisah benda lain.

Waktu aku skodeng blog cik epal hari tu, aku ada terbaca pasal Najwa Latif. Cik Najwa ni baru berumur 16 tahun. Kenapa aku nak bercakap pasal beliau di sini?
Okeh, aku nak cerita lah ni. Dia ni selalu post video dia nyanyi sambil petik gitar kat you-tube.


Ini Najwa Latif.




Eh silap, ini Najwa Hada housemate saya!




Sekali lagi.




Ini Najwa Latif.


(sumber gambar dari google)

Comel budak ni, pandai pulak tu. Aku ada baca kat blog dia yang result pmr dia tahun lepas 7A 1B. Hebat lah! Dalam sibuk-sibuk menyanyi pun result maintain je. Diceritakan di dalam blog beliau, Najwa ni selalu dapat jemputan buat persembahan di merata tempat. Awesome la dik!!!x)

Tak percaya? Dengar ni.




Best kan?

Aku rasa suara Najwa ni mirip-mirip justin bieber la. Serius, korang tak rasa ke?Eh, bukan..korang tak dengar ke?

Antara lagu-lagu yang aku suka dengar beliau nyanyi la kalau berpacaran dan ost lagenda budak setan.Memang layan lah. Nak dengar lagi lagu-lagu beliau yang lain, sila ke you tube secepat mungkin. Oh ya, dia ada buat lagu sendiri tau, carta hati. Best!!





p/s--> kenapa aku rasa muka najwa latif dan najwa hada sedikit kemiripan?okeh, abaikan.x)

12 Orang Macho komen:

pucheh said...

buat video dalam kreta je..xnak bg org luar dengar ke??

Fatihah said...

Mknace

Aaah, memang best suara dia..
thanks singgah, nanti saya terjah blog kamu..x)

Fatihah said...

pucheh

kalau mengikut apa yang yang baca kat you tube, memang rakam dalam kereta sebab nak dapat sound yang bagus. Tak bercampur dengan bunyi di luar..x)

BuDaK cOmOt said...

hehehehhe cute laa ayat ko...aku cam suka lak baca...

anyway, najwa nyer voice mmg best...

Fatihah said...

aKU maNUsiA beRpeRaSaaN

OMG!!!really???...haha, thanks.x)
Yup, suara dia memang best! Suka dengar.

niesz said...

nice la :)

nurhamizahzuri said...

cool doe....sape yg reti maen gitar nie..i like it..i like it...ahakzzzz

Fatihah said...

niesz

saya dah download semua lagu yang dia nyanyi..

Fatihah said...

miza

huhu..memang layan dengar dia nyanyi..x)

KNS said...

sukenye kt suara dia..best2

My Recent Post: Lenguh Sana Sini dan Ucapan Raya

Fatihah said...

Nasuha Salleh

x)
betul2...

rizx06 said...

rupa n suara dia pun cam justin bieber tuuu...