Blogroll

Saturday, January 8, 2011

Besday aku la..tak nak wish ke???;p

MySpace

hepi besday to me,
hepi besday to me,
hepi besday to me again.....
hepi besday to me.

sob..sob..(nyanyian pilu)
sekali lagi sambut besday sorang2 kat kolej, MySpacetahun lepas pun macam ni gak. Nasib badan betul. Aku sorang je manusia dalam rumah ni, dan berguling2 dalam rumah seorang diri.
sedih.

Pape pun, aku redha jelah.

Fatihah, tukar mood!!!

************



Sekali lagi..
Hepi besday to me!!!
MySpace

Saya dah 21 tahun!!!!!!!!!!waa....
terima kasih ya Allah kerana diberi peluang hidup sampai sekarang.
syukur kerana masih bernafas dan menerima ucapan besday dari yang tersayang.MySpace

Nak buat senarai kesyukuran macam Hanis Zalikha la. Heh, sebab aku dah 21 tahun, maka 21 la senarai kesyukuran kan?

Eh jap, nak tukar ganti nama aku kepada saya untuk lebih feminin.MySpace

  1. Firstly, saya bersyukur kerana masih hidup dan sihat, segar bugar...pelik je guna segar bugar...hahaha. Alhamdulillah.
  2. Saya bersyukur kerana mempunyai family yang sangat2 sayangkan saya.
  3. Saya bersyukur kerana ada kawan2 yang banyak membantu sepanjang saya hidup.
  4. Saya bersyukur kerana dapat sambung belajar di UPM, dalam kos medic dan dalam tahun ke-2.
  5. Saya bersyukur walaupun saya tak cantik, tapi saya comel..haha. Boleh tembak aku sekarang.
  6. Saya bersyukur kerana masih single, dan maruah saya terpelihara.
  7. Saya bersyukur kerana walaupun selalu kena resit exam, tapi saya tak putus asa.Chaiyok tiha!!!
  8. Saya bersyukur kerana saya ada blog, dapat kenal korang semua.
  9. Saya bersyukur kerana saya dapat sponsor belajar dari form 1 sampai sekarang, maka saya kurang menyusahkan ibubapa saya.
  10. Saya bersyukur walaupun saya selalu gagal dalam exam, tapi masih diberi peluang untuk resit exam.
  11. Saya bersyukur kerana walaupun gemuk, saya sihat dan jarang sakit.
  12. Saya bersyukur kerana kawan2 lama masih wish besday saya, sayang korang ketat2..
  13. Saya bersyukur kerana dilahirkan dalam Islam.
  14. Saya bersyukur kerana pernah masuk sekoalah asrama bainun dan kolej matrikulasi Changlun.
  15. Saya bersyukur kerana saya ade 2 ekor kura2 yang comel diberi nama MOMOKO dan KULEN.
  16. Saya bersyukur kerana masih boleh melihat walaupun saya rabun.
  17. Saya bersyukur kerana saya bernama NURUL FATIHAH.
  18. Saya bersyukur kerana saya ada housemate yang gila best dan saya pun gila sekali.
  19. Saya bersyukur kerana saya masih boleh berjalan, berlari, merangkak dan yang paling penting berguling2 di dalam rumah ni.
  20. Saya bersyukur kerana masih ada deria rasa, jadi saya boleh makan makanan yang sedap2..itu penting!!!
  21. And finally, saya bersyukur kerana boleh menaip senarai kesyukuran ni dan mengenang betapa banyaknya nikmat yang Allah bagi..
Sebenarnya nak list sampai cecah lantai pun boleh. Tapi aku pun tak larat, korang pun berpinar je mata nak baca nanti..
Nampaknya ini akan jadi hari besday yang berilmiah, sebab aku kena studi je sepanjang hari untuk resit exam. Aku gadis yang tabah tahu!!!ecece...sikit je ni. Nanti ko dah jadi houseman, besday ko sendiri pun ko tak ingat fatihah..MySpace

Okeh, gud nite. Doakan aku lulus exam okeh. Muahh2x..jadi gedik jap.

Daa~~

6 Orang Macho komen:

Anonymous said...

HB dear :)))

sayarafiqa said...

happy birthday :)

Fatihah said...

nur dhiya' aida

thanks!!x)

Fatihah said...

rafiqa

thanks dear..x)

A.I said...

hepy bufday yaww!

takpe la sorng2 pon..
u know what bufday aku hr tuh dorng celeb sama2.
so skg if semorang punya bufday aku yang lebih2 rasa terhutang budi. susah kannn?

Fatihah said...

AISHA INANI

hahaha..thanks!!
betul gak tu..;p