Blogroll

Wednesday, January 12, 2011

ALAMAK, AKU TERSUKA ANA RAFFALI DAA...XD

Korang tahu, aku pun termasuk golongan manusia yang tak berpuas hati bila ana raffali menang AJL hari tu. Tapi, dengan ini aku mengumumkan bahawa aku terpaksa menarik balik penyataan aku tuh.

Alkisahnya, bila aku tak puas hati atas kemenangan beliau, aku search lagu TOLONG INGATKAN AKU tu dan dengar lagu tu berulang2 kali. Motif aku adalah untuk mengetahui kenapa lagu menang?Best sangat ke?


Alih2 aku dah tersuka pulak lagu tu.

MySpace



Bila hayati betul-betul bait2 lirik lagu TOLONG INGATKAN AKU tu, puitis korang tahu. Maka tindakan lanjut aku adalah mencari maklumat tentang beliau. Aku ni kalau dah suka something memang aku akan jadi stalker yang berjaya. Korang boleh puji aku untuk itu.MySpace


Aku jumpa blog Ana Raffali ni, dan aku dapat tahu la sikit2 maklumat tentang beliau. Dia bekas pelajar TESL uitm, dan lulus dengan kepujian tu..HEBAT!!!




muka dia ada iras lisa surihani sikit kan?


Bermula dengan video di you tube. Dia start blog english dalam tahun 2005 kalau tak silap aku, dan start menulis blog melayu tahun 2008. Tapi aku rasa kebanyakkan korang dah tahu kan. Tak payah la aku cite panjang lebar pasal dia.

Dan aku tak tahu kenapa, penulisan dia mengingatkan aku kepada FIDA AISHAH .. Ini pendapat aku la. Aku dah download lagu dia seperti PAINT ME, MY DARLING, SETTLING DOWN, DAN KUBIARKAN KAU TERLEPAS, TINGKAP KACA dan semestinya TOLONG INGATKAN AKU.

Dan sekarang secara jujurnya aku dah jadi peminat Ana Raffali.

Aku suka lagu beliau. Aku suka lirik lagu beliau, terutamanya lagu PAINT ME.

Hah, kan dah tersuka...MySpace

Peace!!!

4 Orang Macho komen:

Mr. Straw said...

tersuka ek!!heran!!hahahah..dah hbs ke exam tu??

Fatihah said...

hahaha...dah habis..baru sampai rumah tadi. xD

Mr. Straw said...

ohh!!bagus..moga berjaya!!

Fatihah said...

hehe...thanks!!x)