Blogroll

Sunday, January 9, 2011

9 JANUARY 2011 yang......kenapa FAIZAL TAHIR tak menang AJL???BOIKOT.

Pagi tadi aku bangun awal, sebab 2 housemate aku nak datang untuk recycle program kat kolej hari ini. Aku separuh berharap yang mereka akan bawakkan kek sebijik atau pun hadiah, sambil kata surprise!!



Namun aku hampa.MySpace



Eh, diorang dah buat surprise kat aku la hari tu..REMEMBER???
Buat2 lupa pulak.MySpaceTapi boleh je kan korang nak buat lagi?Aku tak kan menolak niat baik korang.


Okeh, be serious adik manis. Hari ini tak lah teruk sangat. Najwa bawakkan muffin pisang(rasanya sampai menjilat jari) yang mak dia buat. Sayang ko lebih la najwa!!MySpace


Aku makan 3 muffin.MySpace


Aku, ama dan najwa makan bertiga, dan pas tu kitaorang punggah barang untuk recycle. menarik gak kan? Dapat merit dan sakit belakang. Hahaha..sarkastik!!!MySpace

Lepas diorang balik, aku sambung tidor, studi, online, studi, dan online.

Jam 8.57, aku gerak gi bilik tv. Hasrat di hati mahu tengok AJL sambil waktu iklan nanti buat soalan past year. Semangat ni bawak nota tebal2.

Sampai bilik tv, kira2 ada 20 orang kat situ. MySpaceOkeh..takpe, meriah sikit kan. Lagipun tv tu bukan bapak aku yang punya.

Aku amik port terpencil sekali, jauh dari tv. Tapi still boleh nampak tv.

Bila AJL dah start, aku dah konpius sama ada aku berada di bilik tv atau di stadium bukit jalil itu sendiri. Bising.MySpace

Okeh, takpe.

Yuna start menyanyi, tiba2 lampu gelap.MySpace Apekah? Blackout ke? Tapi tv still on kat depan tu?

Waaargh, manusia kat situ tutup lampu rupanya. Untuk dapatkan kesan dramatik. Ni yang aku rasa nak makan budak ni. MySpaceDiorang takde sensitivity ke kat aku yang tgh pegang notes sambil tgk tv ni?

Well, walaupun nota itu hanya dijeling, tapi ini adalah tidak patut sama sekali. WTF.

Tapi, keberanian aku tak sampai ke mana sebab diorang senior kat situ.MySpace Aku just pura2 kaku dan merenung yuna nyanyi. Okeh. Tutup nota.

Tengok AJL sampai habis. Bengang kerana Faizal Tahir tak menang. Aaarghh...MySpace

Hari ni besday aku, bagilah Faizal Tahir menang. Tak kira.

MySpace

BOIKOT AJL. hahaha...


Dah melalut.Tsk.MySpace

Harap besday aku next year lebih baik dari hari ini.MySpaceKalau umur panjang.

Daa~~.








2 Orang Macho komen:

Qamaruls said...

jom boikot AJL!! tengok game kriket lagi best.. huhuhu

Pha Is said...

hahahaha... entry tersempoi stakat yg aq pnah baca... baca smbil gelak guling2...(tiru ayat ko)....