Blogroll

Monday, January 31, 2011

Aku nampak Encik Ben! Korang tak nampak...ngee.

Pagi-pagi tadi aku bangun, dan tersenyum lebar.
Hehehe... Aku nampak Encik Ben!
Sebelum tu, jap jap..Jangan salah sangka pulak. Aku bukan nampak face to face, tapi nampak dia add aku je. Kah kah kah.MySpace


Encik Ben add aku!!! Rasa macam berbunga-bunga pulak..hahahahaha


klik gambar untuk menjadi montel


Okeh okeh, serius. Tak de lah berbunga, excited je. Aku dah beberapa kali try add Encik Ben ni, tapi tak boleh sebab friend request dia banyak sangat. So bila beliau sendiri yang add aku, excited la jap..Ngeee....

Eh, excited lama jugak sebenarnya..ni masih excited lagi ni.;p

Okeh, maybe korang nak kata ape hal minah ni, itu pun nak kecoh?

Hohoho...aku bukan nak heboh, cuma menzahirkan kegembiraan aku je. Dan bila nak menzahirkan kegembiraan kegembiraan aku terpaksa la kecoh. Eh, nape semacam je ayat ni?

MySpace
Aaaarghh, abaikan.


Oh ya, hari ini mahu berangkat pulang ke rumah. Yeaay!!!!
Doakan aku selamat sampai okeh.
x)

Daaa~~~

4 Orang Macho komen:

saya_arief said...

xdek owang add aku pown..
hahaha.
;p

Fatihah said...

saya_arief
lol...haha
ye ke, meh aku add ko.
;p

BuDaK cOmOt said...

hmMm....no comment.....

PendekarPetai said...

bile encik ben nak add aku?? hehe