Blogroll

Thursday, January 27, 2011

Saja nak update.


Assalamualaikum.

Aku tak sabar nak balik rumah. Yup, walaupun aku tak menyambut tahun baru cina, tapi aku nak balik jugak. 2 minggu kat sini bagaikan 2 sem..fuh(tiup rambut di dahi)

Semalam selepas hantar proposal research, aku dan housemate keluar ke Mines. Keluar melepaskan tension. Ceh, baru 1st draft proposal dah pening. Next week kena present proposal depan doktor, tapi kita lupakan perkara tu dulu buat masa ni.



Tiba di mines, destinasi ke-2 adalah pizza hut selepas membeli ticket movie. Perut sudah berdegum-degam kelaparan.




Minum dulu sambil cover ayu..(-_-')


Lasagna seafood! Nyum nyum..


Kami berempat tengok movie Gulliver's Travel. Yaaa, agak ketinggalan sikit. Sikit je manusia dalam cinema tu, tapi aku rasa nasib baik sebab ada part dalam movie tu membuatkan aku tergelak kuat+ agak kurang sopan. Berasa sangat malu. MySpace

Habis je movie tu, jalan2 dalam mines sampai rasa lenguh kaki. Dalam kepala dah set;

Aku 1: Fatihah, beli yang perlu sahaja. Jangan membazir!
Aku 2: Baiklah, saya cuba. Tak janji.

Oh, sungguh dramatik. Tak pun macam orang gila bermonolog dalaman walaupun ada 3 orang housemate di sekeliling aku.


Cak!Bergambar sambil menunggu salah seorang daripada kami memilih kasut. Yang kat tengah tu sakit mata ke?muahaha..


Sampai depan giant, ternampak kedai shawl.
Baiklah, aku tipu. Bukan ternampak, salah tu. Sebenarnya memang dah aim dari awal nak pergi situ.

Kakak di kedai shawl tu sangat ramah, dan aku dah berasa bersalah pulak kalau tak beli. Kah kah kah. Alasan.
Terbeli 2 shawl, dan beberapa inner. Berasa bersalah mengkhianati Aku 1.

1/2 jam kemudian.

Baru teringat niat asal sebenarnya nak beli purse. Tak nak purse girly, nak purse kachak sikit. Dan hasilnya,


tadaa...


Kachak kan?
ngee..

Para housemate sekalian sudah mengangkat kening kerana berasa syak wasangka yang tinggi, adakah aku mahu beli purse yang sebenarnya wallet ini untuk seseorang?

Jawapannya tidak.

Wallet ini untuk aku lah...aiseh.MySpace
Takkan perempuan tak boleh pakai wallet macam ni kot?
Skeptikal lah korang ni.
MySpace


Berasa macho selepas berjaya membeli wallet kachak.
MySpace

Sudah sudah...merapu betul. Aku tengah tension ni, rasa tak sedap hati.MySpace Aku harap ini hanya mainan perasaan semata.

Daa~~





10 Orang Macho komen:

cik FIFFY said...

lasagna yummy!

saya_arief said...

sedap nye lasagna...
;D

Mr. Straw said...

kamu mmg sgt kacak..leh bagi kot beg duit tu kat sy!!!!haahahhaha..org laki sesuai la pkai..

Fatihah said...

efyna.pinkladies

Yup, saya suka lasagna!!!
x)

Fatihah said...

saya_arief

sedap!!
nak sikit??
ngee...

Fatihah said...

Syukri Hasshan

OMG, thanks!!
hahaha..mana boleh bagi, sayang kot beg duit baru beli..;p
bau kedai pun masih harum mewangi..hehe

BuDaK cOmOt said...

mantap seh lasagna tu perrggghhh menggiurkan....heheheh

aper pun tahniah kerana berjaya utk tidak mengikut kata Aku1 and Aku2 ahahhahahah ikut laa kata hati...
hasilnya, ko nampak macho sangat hahaahah

Fatihah said...

aKU maNUsiA beRpeRaSaaN

haha, jom aku belanja makan lasagna.ngeee..

aku memang suka berkonflik dalaman macam tu..haha.
sengal pun ada..;p

Anonymous said...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David

PendekarPetai said...

kesimpulannyer mmg sakan la ko shopping... hehe