Blogroll

Wednesday, January 5, 2011

Aaaarrghh...sakit perut!!!

Aku balik ke kolej esok. Yup, disaat semua orang masih bercuti, bergembira sana sini, aku kena balik untuk studi. Tak, aku bukan merungut.MySpace Cuma terkenang..hahaha...wth.

**********

Ahah, aku menaip entry ni sambil sakit perut. cirit birit atau diarrhea. Tadi dalam jam 9 malam aku minum float..eh, itu kot nama dia. Ala, yang air gas campur aiskrim tu. Betul tak? Kalau tak korang leh gelakkan aku..

MySpaceAku rasa itu kot sebab aku sakit perut..waaa...

Minuman yang disyaki..
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Oh ya, aku beli contact kaler purple.MySpace Ecece, rasa macam alien.


Tak nampak pun kaler purple dalam gambar ni..korang kena tenung mata aku faca to face la, baru jelas. Ade berani??hohoho..MySpace


Tapi tak jelas sangat purple dia, sebab agak dark cikit..(-_-'). Macam grey pun ade..

Motif? Entah..hahaha.MySpace

Alamak, sakit perut balik, MySpacenak gi toilet sekarang. Daa~~.

2 Orang Macho komen:

Unknown said...

singgah cni ye...hihi :)
dah lewat pagi..mate dah kabur xnmpak amne shout box. hehe
sy follow :)

Fatihah said...

hahaha..thanks eh.x)