Blogroll

Monday, January 31, 2011

Cara meredakan stress yang sangat berkesan.

Assalamualaikum.

Aku tension. Korang?

Tension gak?

Jangan risau, aku ada penyelesaiannya.

Ianya tidak memerlukan anda membunuh manusia atau menghentakkan kepala.

Hanya klik video di bawah, dan senyum bersama.

Nak ketawa kah kah kah pun boleh juga




Dah senyum?

Dah ketawa?

Belum?

Okeh, mari tengok video lagi.


Baiklah, aku sudah sakit perut. Sakit perut ketawa.

Sudah tidak tension lagi. Hip hip hooray!!!(macam kanak-kanak ribena)

Okeh, daa~~

6 Orang Macho komen:

pha is said...

cm ne nk tgok vdeo ni? aq pnya x kuar pon... kosong jew... or aq kna install ape2 kew???

saya_arief said...

sumpah, comel gilerr
;D

Fatihah said...

pha is

ko boleh bukak u tube kan?
agaknya masalah internet kot.

Fatihah said...

saya_arief

aah, saya pun sumpah comel jugak...haha.;p

pha is said...

la... youtube upenyer... patutla... hehehe... usm dh block...

aKU maNUsiA beRpeRaSaaN said...

hmMm...walaupun aku tak suka budak..tapi gelagat diorg ni buat aku ketawa jugak hhhehehhe

nice dowh!~