Blogroll

Wednesday, January 12, 2011

Day 8 – A song to match your mood.

Well, sekarang aku tengah layan lagu Ana Raffali. Hehe..

Sejak aku masuk UPM ni, aku sangat jarang dengar radio. Aku lebih prefer dengar lagu2 favourite aku yang memang ada dalam laptop, mp3 atau handset.So aku tak update sangat dengan lagu2 baru..

Lagu yang match dengan mood? Hmm..


Kalau aku tengah studi, selalunya aku layan nasyid. Konon2 kena fokus.

Kalau aku tengah bosan, aku layan lagu indie. Suka bunkface!!

Kalau aku tengah frust, aku dengar lagu jiwang. Lagu exist lama2 tu. Ala, contohnya seperti salju di danau rindu ke, mengintai dari tirai kamar ke...muahaha. Kantoi.

Kalau aku buang tebiat, aku layan lagu dangdut..eh, tipu je. Haha. Serius tipu.

Dan, obviously kalau aku dah tersuka satu lagu tu, sila abaikan semua situasi di atas. Aku akan layan lagu yang aku suka setiap masa sampai rumate aku pun muntah. Hahaha...nasib baik beliau seorang yang penyabar.





saya dengan rumate yang penyabar. well kalo nak kenal dgn dia aku leh tolong adjustkan...ngeee. (mati aku kena bunuh kalau dia baca ni..;p)

Okeh, daa~~

Apa yang aku merepek nih??

Aiseh, sila refer entry ini untuk memahami..x)

0 Orang Macho komen: